Flecha hacia arriba
Com funciona el teu compte estalvi?
Què és el compte estalvi i com funciona?
A la secció compte estalvi trobaràs totes les botigues que tenen cash back. El cash back és un descompte en forma de reemborsament d'un percentatge o quantitat fixa de la teva compra segons la promoció. Cada vegada que compris en aquesta secció, la botiga et retorna cash back que s'acumula en la secció "saldo compte estalvi" que trobaràs en l'apartat "el meu compte".

En la descripció de cada botiga, pots veure el percentatge o quantitat fixa de descompte que rebràs en fer una compra o reserva. Per exemple, si fas una compra de 100€ en una botiga que té un reemborsament del 5%, rebràs 5€ en el teu saldo compte estalvi.

Al fer una compra, el teu saldo provisional apareixerà en un termini de 24/48 h, el temps que transcorre fins que la botiga verifica la compra o reserva. El saldo provisional es trasllada al saldo real automàticament una vegada la botiga confirma la compra o la reserva.

1. Botigues: després de confirmar-se, el cash back apareix com a màxim en 90 dies després de la compra. La condició s'aplica a totes les botigues que no siguin de viatges.
  2. Reserves: es confirmen als 60 dies de gaudir les reserves. La condició s'aplica a totes les botigues que siguin de viatges.

Si per algun motiu necessites reclamar la teva compra o reserva, tens un límit de 30 dies per a fer-lo des del dia que es va realitzar la compra.

Una vegada acumulats 10€ en el saldo real es desplegarà en el teu saldo compte estalvi un formulari perquè puguis fer la transferència del saldo al teu compte bancari. La transferència sol trigar un dia hàbil.

Quants diners se'm retornaran per cada compra?
La comissió de cash back i les condicions de cada botiga són diferents. La comissió pot estar en diferents formats: fixa (per exemple, 5€ per la compra), en percentatge sobre el preu total de compra (per exemple, el 5% sobre la compra) o variable (segons la decisió de la botiga). El cash back només s'aplica quan fas les compres en línia a través de la secció "compta estalvi" del Club. No té validesa a la botiga física o si es realitza directament en l'app de la botiga. Pots consultar les condicions en la informació de cada botiga.
Sobre nosotros
Members Club, l'entorn de beneficis exclusius. Aquí trobaràs des de productes de tecnologia a ofertes de viatges, passant per productes de moda, alimentació i molt més. A més, les ofertes es van actualitzant periòdicament, de manera que sempre hi haurà alguna cosa que pugui interessar.
Col·labora